این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتابهای آموزشی در همین محل

جدیدترین آگهی کتابهای آموزشی

کتاب نانو الکترونیک(افشین رشید) 0 تومان

کتاب نانو الکترونیک(افشین رشید)

%0
  • تهران غرب
کتاب لیتو گرافی الکترونیکی(افشین رشید) 0 تومان
کتاب نانو الکترونیک (دکتر افشین رشید) تماس بگیرید
کتاب نانو سیم ها (افشین رشید) تماس بگیرید

کتاب نانو سیم ها (افشین رشید)

%0
  • تهران شمال
کتاب نانو مخابرات (افشین رشید) تماس بگیرید

کتاب نانو مخابرات (افشین رشید)

%0
  • تهران شمال
کتاب نانو ساختار الکترونیکی(افشین رشید) 0 تومان
کتاب نانو لوله‌های کربنی(افشین رشید) 0 تومان

راهنمای مدل سازی و تحلیل در ANSYS Workbench

در تهران مرکز, انقلاب | خرید و فروش کتابهای آموزشی

کتاب راهنمای مدل سازی و تحلیل در ANSYS Workbench انتشارات اندیشه سرا یکی از جامع ترین کتب موجود در حوزه ی المان محدود از دیدگاه کاربردی می باشد. در این کتاب بسیاری از مباحث کاربردی دنیای نوین مورد بحث و تحلیل قرار گرفته است که همین امر آن را در بین کتب موجود در حوزه ی المان محدود و علی الخصوص در بین کتب ANSYS Workbench منحصر به فرد نموده است.
با توجه با گستردگی مطالب موجود در این کتاب، دایره ی مخاطبان آن بسیار گسترده و در بین اکثریت قریب به اتفاق مهندسین رشته های مختلف می باشد.
به جز دو فصل اول کتاب- که بخش های اصلی این نرم افزار در آن ها به طور کامل تشریح شده است- در سایر فصول سعی بر آن بوده است تا با ارائه ی مثال هایی قابلیت های نرم افزار در حوزه های مختلف مهندسی تشریح شود تا علاقه مندان به آنالیزهای المان محدود و کاربران آن آشنایی بیشتری با قابلیت های گسترده ی این نرم افزار در حوزه های مربوط به آن ها پیدا کنند.
بسیاری از مثال های این کتاب مربوط به رشته ی مهندسی مکانیک می باشند و مثال هایی نیز برای معرفی کاربردهای ANSYS Workbench در حوزه های عمرانی، هوافضا، بهینه سازی در صنایع و تکنولوژی های نوین مانند کامپوزیت ها ارائه شده است. برای مثال تخریب انفجاری بتن یا تست استحکام بتن مسلح از نمونه های تحلیلی بسیار مهم در رشته ی عمران می باشند و آنالیز برخورد پرندگان با بال هواپیما نیز از مباحث مهم روز دنیا در حوزه ی هوافضا است. بهینه سازی و تحلیل شش سیگما نیز یکی از مهمترین بخش های صنایع نوین هستند که در سال های اخیر مخاطبان بسیاری را جذب کرده اند.
برای اطلاع از محتوای این کتاب و پنج کتاب دیگر ANSYS منتشر شده توسط انتشارات اندیشه سرا، به تارنمای اندیشه سرا مراجعه نمایید و در صورت نیاز به تهیه ی این کتاب ها با مرکز پخش اندیشه سرا 02166966925 تماس بگیرید.


مدل سازی و تحلیل ، ANSYS Workbench ، انسیس ، المان محدود ، مهندسی مکانیک ، مهندسی هوا فضا ، بهینه سازی در صنایع ،

تهران / تهران مرکز / انقلاب     کتابهای آموزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا